Banánový chlebík

09.04.2020
Banánový chlebík 🍌🍞

Konečně jsem si ho také zkusila upéct a jsem z něj nadšená! Recept jsem si tak nějak vymyslela...samozřejmě koukala jsem na spoustu receptů a z těch všech udělala jeden a ještě něco přidala. Od teď když budu mít doma "černé" banány vím co s nimi a je fakt, že u nás doma jsou často 😄🤦🏻‍♀️.Chlebík jsem podávala s bílým jogurtem a čerstvými borůvkami...perfektní jako snídaně k ranní kávě a nebo vlastně i k odpolední, protože chutná jako banánová bábovka 😄. A tady je můj recept: 

•90g másla 

•100g cukru krupice vymícháme v pěnu

•2 banány rozmačkáme vidličkou a přidáme k máslu a promícháme, vypadá to zdrcnuté ale nebojte vše se vymíchá

•1 vajíčko

•190ml mléka 

•špetka soli

•2 lžičky vanilkové pasty

•kůra z půlky citrónu

•220g hladké mouky

•2 lžičky kypřicího prášku

•40g plátků mandlí, uvařených. 

Vše přidáme do mísy a smícháme. I tak těsto vypadá maličko zdrcnuté, ale uvidíte, že se všechno krásně speče. Formu na chlebík vyložíme pečicím papírem a nalijeme těsto. Nahoru ješte podélně rozkrojíme banán a dáme péct na 175°C dokud nebude chlebík krásně hněďoučký. 

Přeji dobrou chuť a třeba se do nemj o víkendu také pustíte! 

Krásné slunečé dny 🙋🏻‍♀️

PM ❤️

Sweet Life - PB ❤️ 
Instagram @petra.sweet.life 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky