Čokoládový dort

26.09.2020
S tímhle dortem jsem si hodně pohrála. Poprvé jsem zkusila jahody a maliny namáčet do želatiny, a musím říct, že ten výsledek je perfektní! Krásně se lesknou a vypadají jak když jsou v ledu! Ale mrzí mě, že jsem Vám nevyfotila dort uvnitř, je totiž čokoládový s jahodami, ale já to napravím a upeču ho znova 😄 

Na korpus: 

  • 3 vajíčka
  • 350g cukru krupice
  • 250g majonézy
  • 300g hladké mouky
  • 1 a půl lžičky jedlé sody
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • půl lžičky soli
  • 90g holandského kakaa
  • 300g vychladlé silné kávy 

Nejdříve si připravíme dortovou formu, dno vyložíme pečicím papírem a strany vymažeme máslem. Do misky rozklepneme vajíčka a přidáme cukr, šleháme cca 5minut mixérem, dokud nevznikne nadýchaný světlý "krém". Nyní přidáme majonézu, promícháme a všechny ostatní suroviny. Nalijeme do formy a pečeme v předehřáté troubě na 165°C cca 45minut, ale protože je každá trouba jiná, zkoušejte špejlí. 

Krém je můj nejoblíbenější. Vyšleháme 500ml šlehačky a postupně přidáváme do 750g mascarpone s moučkovým cukrem. Korpus rozkrojíme na tři díly. Aby byl vláčnější, potřeme ho marmeládou rozředěnou trochou vody, nebo rozmačkaným ovocem také s trochou vody. Na potřený korpus krém a na něj nakrájené ovoce. A postupujeme pořád dokola. Nakonec dort ozdobíme a necháme přes noc odležet. 

PB ❤️

Sweet Life - PB ❤️ 
Instagram @petra.sweet.life 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky