Kakaové vafle

09.04.2020

Kakaové vafle 🍓

Tak tyhle už nejsou zdravé 😄 ale v téhle době je dobré si něčím obalit nervy. Celé česko kvůli situaci jaká je peče co to jde a to se mi líbí! Nebudu sem teda teď dávat recepty na moje houstičky a buchty, ale přidám vafle! Ani to nejsou ty klasické co známe, trošku jsem je zase poupravila a jsou perfektní!

Potřebujeme:

•250g hladké mouky

•vanilínový cukr

•sůl

•lžička kakaa

•7g droždí

•325ml vlažného mléka

•lžička vanilkové pasty

•125g rozpuštěného másla

•1 vyšlehaný bílek •kůra z pomeranče

A jelikož se minulé video s postupem na chléb osvědčilo tak mám stejné video i na tyhle vafličky, přidám ho jako další příspěvěk. Přiznám se Vám ještě s jednou věcí, dřív jsem neměla ráda kombinaci kakaa a citrusu, ale od té doby co jsme navštívili Éntree v Olomouci jsem tomu přišla na chuť a právě to využila u těchto vaflí. Dovedu si je tedy představit servírované s plátky pomeranče, tím by byli ještě osvěžující.

Ať Vám chutnají a přeji Vám krásný páteční večer 🙋🏻‍♀️

PM ❤️


Sweet Life - PB ❤️ 
Instagram @petra.sweet.life 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky