Štrůdl z domácího listového těsta

09.04.2020
Štrůdl 🍏🍎🥧

Každý si řekne, že to je jednoduchý recept, ale tenhle je výjimečný domácím listovým těstem, které jsem dělala poprvé v životě a teď už vím, že ho už nikdy nekoupím v obchodě. Recept je od Mirky van Gils Slavíkové. Je jemňoučké, křupavé a snadno se s ním pracuje. Jeho přípravy jsem se vždycky obávala, ale vlastně není čeho, tohle těsto potřebuje jen čas...Já jsem dělala poloviční dávku, která Vám stačí na dva štrůdlíky. 

Připravíme si 250g hladké mouky, 5g soli, 225g studeného másla, půl žloutku, 100g studené vody a přesný postup jsem pro Vás připravila v dalším videu 👍🏼.

Štrůdl jsem naplnila jen rozkrájenými jablíčky na kostičky, skořicí a vanilkovým cukrem. My ho máme doma takhle nejraději 😍 

Přeji Vám krásné dny plné sluníčka 🙋🏻‍♀️

PM ❤️

Sweet Life - PB ❤️ 
Instagram @petra.sweet.life 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky